Page 6 - cely_gh0522
P. 6

kdo je kdo






                                    David Kalina                                          Daniel Bureš
                                    Vyučil se ještě pro státní podnik RaJ 4 v Praze U krbu   Na SOŠ a SOU v Horkách
                                    v roce 1990, je taktéž absolventem Kulinářské akade-  nad Jizerou vystudoval
                                    mie, certifikovaným komisařem kuchařských soutěží     čtyřletý obor gastrono-
                                    a dlouholetým členem AKC. Od roku 2003 působí na      mie. Poté se přesunul
                                    šéfkuchařské pozici. Jako šéfkuchař začínal v restau-  do Prahy a své profesní
                                    racích konceptu Potrefená husa pivovaru Staropramen.   zkušenosti začal sbírat
                                    Momentálně se podílí na provozu pěti pražských        v předních pražských
                                    restaurací – Mincovně na Staroměstském náměstí,       restauracích, jako jsou
                                    Tiskárně v Jindřišské ulici, U Tellerů na Jiřího z Podě-  Ambiente Pizza Nuova,
                                    brad, Potrefené huse na Národní třídě a nově restaurace   „italská“ La Finestra in
                                    RED Pif na Andělu. A na co se mohou hosté těšit v RED   Cuccina, luxusní Belle-
             Pifu, který byl otevřen na počátku prázdnin? Menu je rozkročené mezi francouzskou   vue Restaurant a RCafé.
             a českou kuchyní, přičemž speciality ze země galského kohouta dostávají o trochu   Od letošního léta dostal
             více prostoru. „Francouzská kuchyně má ráda silné omáčky a výrazné chutě. A pro-  na starost kuchyni ve
             tože i Češi jsou omáčkový národ, určitě jim bude v RED Pifu chutnat,“ věří David   stylové středomořské
             Kalina. O jeho mimořádných zkušenostech hovoří i to, že kuchyně restaurací, které   restauraci Pastař, do níž
             v současné době vede, získaly několikrát ocenění Zlatý lev.                  přinesl nejen důraz na
                                                                                          kvalitu surovin, ale také
                                                                                          nové a neotřelé chuťové
                                                                                          kombinace, a hlavně do-
                                                                                          konale vymazlené omáč-
             Peter Hinchliffe                                                             ky. Nabídka pokrmů je
             Management pražského hotelu Marriott nově posílil                            přehledná a jednoduchá:
             Peter Hinchliffe, který bude z pozice provozního ředi-                       pět předkrmů, pětkrát
             tele dohlížet na každodenní provoz hotelu a na jeho                          pasta, pět hlavních jídel
             efektivní řízení. Má za sebou více než osmnáctiletou                         a tři dezerty. V malostran-
             kariéru v hotelovém provozu s bohatými mezinárodní-                          ské restauraci Pastař si
             mi zkušenostmi. Před příchodem do Prahy působil na                           vybere každý.
             pozici zástupce generálního manažera v pětihvězdičko-
             vém hotelu Headland Hotel & Spa v Cornwallu ve Velké
             Británii. Řadu let zastával také post ředitele F & B, a to
             konkrétně ve třech hotelech Marriott v Tbilisi a předtím
             rovněž v tbiliském hotelu Biltmore. V rámci své pro-
             fesní kariéry pracoval také dva roky v Milennium Hotels & Resorsts v Abú Dhabí
             a více než čtyři roky působil v Kempinski Hotels v Nairobi a Londýně. V pražském
             hotelu Marriott bude jeho úkolem zabezpečení bezchybného provozu hotelu,
             včetně zodpovědnosti za kvalitu poskytovaných služeb a komunikaci s klíčovými
             zákazníky i externími dodavateli. Dále bude dohlížet na personální vedení, plnění
             nastavených ekonomických cílů, obchodních strategií a na dodržování vysokých
             standardů kvality, bezpečnosti a opatření v oblasti udržitelnosti.






                                    Petr Opluštil
                                    Stal se novým ředitelem OREA Resortu Santon v Brně a OREA Resortu Devět Skal na
                                    Vysočině. Věnuje se oboru hotelnictví a gastronomie po celý život, své zkušenosti sbíral po
                                    celém světě. Byl vybrán do elitního týmu, který zahajoval provoz nejluxusnější zaoceánské
                                    lodi světa, Queen Mary 2. Poté sbíral pracovní zkušenosti v Londýně, kde pracoval v několi-
                                    ka top podnicích, pod vedením nejlepších světových šéfkuchařů a v michelinských restau-
                                    racích. V OREA Resortu Devět Skal se stal ředitelem v době předcovidové a velmi rychle jej
                                    posunul na jeden z nejoblíbenějších konferenčních, ale i rodinných resortů, kam se hosté
                                    rádi a opakovaně vracejí. V brněnském hotelu OREA Resort Santon začal naopak pracovat  TEXT: STÁŇA KREJČOVÁ / FOTO: ARCHIV
                                    až po covidu. Po dlouhé době strávené v zahraničí chtěl pracovat v ČR pro kvalitní brand
                                    v hospitalitě. OREA jako česká hotelová značka ho zlákala svými plány a přístupem, nebojí
                                    se zavádět novinky, velmi rychle reaguje na změny na trhu a nejdůležitější je pro ni přinášet
             co nejkvalitnější službu pro zákazníka.





       4 www.gastroahotel.cz
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11