Page 11 - AHRzpravodaj_0322
P. 11

JAK NABÍDNOUT HOSTŮM




          CO NEJLEPŠÍ ZÁŽITEK?




          Pohostinnost je především otázkou pozornosti věnované detailům a kvalitě služeb.
          Právě tento lidský rozměr dělá z pohostinství tak úžasnou profesi. Pohostinství je ale také
          byznys a díky lepšímu přizpůsobení můžete zlepšit loajalitu hostů, a tím zvýšit své příjmy.

          Vybaveni správnými nástroji a především dobrým řešením pro centrální   4. Během pobytu: opět upsell
          správu dat – CRM s mnoha dalšími funkcemi a výhodami – můžete   Před pobytem, a dokonce i během něj, je tu opět příležitost se zákazníky
          pracovat a automatizovat zázraky a přitom zcela respektovat   komunikovat. Pomocí marketingových funkcí vašeho nástroje pro centrální
          reglementaci GDPR.                                  správu dat můžete například:
          Nyní se zamyslete nad tím, co můžete udělat na každém kroku cesty hosta.    Zaslat svým hostům poukaz, který mohou využít ve vašem hotelovém
                                                               baru.
          1. Před rezervací: zvyšte konverzní poměr              Sdílet exkluzivní nabídku na lázeňské procedury, půjčení kola
          Před rezervací můžete zjistit, zda jste už tohoto zákazníka přivítali,   a podobně.
          protože jste na své webové stránky nainstalovali například sociální     Propagovat své služby, inzerovat je s atraktivní nabídkou
          přihlášení. Takže i z vyhledávání můžete svým (budoucím) hostům   přizpůsobenou pobytu vašich zákazníků.
          předložit personalizovanou nabídku. Díky dobrému rezervačnímu systému   Pokud máte v centrálním profilu zákazníka uvedeno, že se jedná o pracovní
          a věrnostnímu systému jim můžete navrhnout tu správnou nabídku.   pobyt, můžete mu například při přihlášení sdělit, jaké služby má k dispozici:
          Zde jsou příklady akcí, které někteří naši zákazníci dělají:  prémiovou wifi, tiskárny, konferenční prostory atd.
             Vysílání speciální nabídky pouze členům vašeho věrnostního
           programu, a to pouze ve vašem rezervačním systému.  5. Když jsou pryč: přimějte je, aby se vrátili
             Automatické navrhování komunikace pokojů pro vaše hosty, kteří    Díky všemu, co jste zavedli, měli hosté ve vašem hotelu příjemný pobyt.
           vždy přijíždějí se svými dvěma dětmi.              Bude to ale stačit k tomu, aby se vrátili?
             Automatické navrhování možnosti bezmasé snídaně pro    Pokud chcete s hosty zůstat v kontaktu i po jejich pobytu, můžete je
           vegetariánské hosty.                               kontaktovat z mnoha důvodů. Například:
             Navržení dalšího parkovacího místa.                 Zeptejte se, co si myslí o svém pobytu pomocí průzkumu spokojenosti.
                                                                 Prokažte své znalosti o hostech pomocí speciálních propagačních
          2. Hned po potvrzení rezervace:                      nabídek pro jejich příští pobyt.
          začněte se svým hostem                                 Dejte jim vědět, že jsou pro vás výjimeční, a nabídněte jim možnost
          komunikovat                                          zapojit se do vašeho věrnostního programu.
          Zákazníci jsou spokojeni, jakmile dokončí svou
          rezervaci. Využijte tento čas k tomu, abyste na     Jak můžete využít věrnostní program hotelu
          ně udělali skutečně dobrý dojem, a začněte s nimi komunikovat pomocí   ke zvýšení prodeje?
          automatizovaného, ale personalizovaného e ‑mailu.   Řešení Central Data Management společnosti D ‑EDGE obsahuje modul
                                                              věrnostního programu, který je přímo integrován s D ‑EDGE CRS, a tedy
          Můžete například zaslat:                            i s naším rezervačním systémem. A právě detaily jsou tím rozdílem!
             Vracejícím se hostům kontrolní seznam, aby věděli, zda jsou preference     Hosté mohou při rezervaci na vašich webových stránkách využít své
           uvedené v jejich profilu stále správné (pokud jste informace uložili do   věrnostní odměny: zvýšíte počet přímých rezervací.
           platformy pro centrální správu dat).                  Věrní hosté mohou využívat zvýhodněných cen na vašich webových
             Členům vašeho věrnostního programu stav jejich programu odměn.  stránkách: zobrazte paritu cen na vašich webových stránkách a v OTA,
             Novým hostům informace o vašem věrnostním programu nebo popis   přičemž zachováte výhodu pro vás a vaše věrné zákazníky.
           vybavení vašeho hotelu.                               Můžete automatizovat pravidelná sdělení členům vašeho věrnostního
                                                               programu o výhodách, které mohou využít, nebo o statusu další úrovně,
          3. Jakmile se blíží příjezd hostů: upsell            kterého brzy dosáhnou.
          Pobyt vašich hostů se blíží, co můžete udělat? Naplánujte e ‑mailovou     Hosté se budou ještě raději vracet, protože se budou cítit výjimečně,
          připomínku, která jim usnadní život. Můžete začít tím, že jim připomenete,   pokaždé se jim zvýší jejich výhody a budou jim nabídnuty exkluzivní ceny.
          jak se dostanou do vašeho hotelu a využít příležitost k nabídce vaší     Věrnostní program můžete využít ke zvýraznění svého vybavení a služeb,
          dopravní služby, pokud ji máte.                      a tím zvýšit svůj upselling (upgrade pokoje, sleva ve vaší restauraci,
          Je to také čas na zaslání novinek o vašem hotelu a aktivitách, které nabízíte.  pokojové službě, lázních…).
          Chtěli by si hosté rezervovat stůl ve vaší restauraci na večeři? Proč se   Celou distribuci můžete spravovat ze svého systému CRS, aniž byste se
          nezeptat! Zajistíte si tak nové příjmy a vyhnete se zklamání hostů z toho,   museli starat o propojení mezi systémem PMS a řešením pro správu hostů.
          že v den jejich příjezdu není stůl k dispozici.     Vše je zjednodušeno a centralizováno v jediném vstupním bodě.
          Díky platformě pro centrální správu dat je samozřejmě vše   Vyzkoušejte si vše sami a požádejte o ukázku: bit.ly/3PGjPL1
          automatizováno podle předem definovaných pravidel.
          O společnosti D-EDGE

          D‑EDGE je společnost SaaS, která nabízí špičková cloudová řešení elektronického obchodování více než 17 000 hotelů ve více než 150 zemích.
          Spojením technické dokonalosti s odbornými znalostmi v oblasti digitálního marketingu přináší společnost D‑EDGE ucelenou technologickou infrastrukturu
          pro pohostinství pod jednou střechou. Integrovaná řada řešení pokrývá všechny fáze hotelové distribuce, která zahrnuje centrální rezervační systém,
          správu hostů, data inteligence, centrum konektivity, digitální média a tvorbu webových stránek.
          Díky týmu 450 odborníků ve více než pětadvaceti zemích poskytuje společnost
          D‑EDGE lokalizovanou podporu, služby a nástroje.
          Více informací naleznete na adrese www.d-edge.com.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16