Page 24 - cely_gh0621
P. 24

novinky




















































      UMĚLÁ INTELIGENCE






       máme se těšit nebo bát?






       JAKO KONCEPT EXISTOVALA UMĚLÁ INTELIGENCE UŽ V 50. LETECH

       20. STOLETÍ. V POSLEDNÍM DESETILETÍ PROŠLA OBROVSKÝM
       VÝVOJEM AŽ DO FÁZE, ŽE ZAČALA BÝT POUŽITELNÁ V PRAXI.


                tále je před námi ale spousta let   a když se nám nechce přemýšlet, ani   Ve službách HoReCa
                zkoušení a praxe, testování, jestli   to už dělat nemusíme, dokáže myslet   Jak může být umělá inteligence prospěš-
          Sa do jaké míry zákazníci umělou    za nás a všechno nám napovědět, stačí   ná v hotelech? Oproti lidem je schopná
           inteligenci ve službách přijmou nebo v ja-   ji vyvolat podobně jako džina z lahve.   pracovat nonstop a relativně bez chyb.
           ké situaci by už raději komunikovali s ži-   Chtě nechtě ji přes svůj práh musí   Dokáže ušetřit čas personálu, který se
           vým člověkem.                      v menší nebo větší míře pustit každé   může věnovat něčemu jinému, a stejně
                                              odvětví, když chce obstát v konku-  tak zákazníkovi, kterému ušetří třeba nut-
           Někdy o ní ani nevíme              renci. Kouzelné slovíčko dnešní doby   nost postávat ve frontě, umí poskytovat
           Možná už ji kolem sebe ani nevnímáme,   je totiž PERSONALIZACE, a té lze   stále stejně dobrý servis, na který se mů-
           ale je tu s námi stále intenzivněji. Umělá   dosáhnout pouze zapojením chytrých   že zákazník spolehnout. Právě na kvalitě
           inteligence za nás pracuje dnem i nocí,   technologií. Narážíme na ni na každém   servisu stojí a padá reputace hotelů a re-
           zjednodušuje nám každodenní činnosti,   kroku a náš obor není výjimkou.  staurací. A v tomto ohledu nabízí umělá



       22 www.gastroahotel.cz
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29