Page 24 - cely_gh0621
P. 24
novinky
UMĚLÁ INTELIGENCE
máme se těšit nebo bát?
JAKO KONCEPT EXISTOVALA UMĚLÁ INTELIGENCE UŽ V 50. LETECH
20. STOLETÍ. V POSLEDNÍM DESETILETÍ PROŠLA OBROVSKÝM
VÝVOJEM AŽ DO FÁZE, ŽE ZAČALA BÝT POUŽITELNÁ V PRAXI.
tále je před námi ale spousta let a když se nám nechce přemýšlet, ani Ve službách HoReCa
zkoušení a praxe, testování, jestli to už dělat nemusíme, dokáže myslet Jak může být umělá inteligence prospěš-
Sa do jaké míry zákazníci umělou za nás a všechno nám napovědět, stačí ná v hotelech? Oproti lidem je schopná
inteligenci ve službách přijmou nebo v ja- ji vyvolat podobně jako džina z lahve. pracovat nonstop a relativně bez chyb.
ké situaci by už raději komunikovali s ži- Chtě nechtě ji přes svůj práh musí Dokáže ušetřit čas personálu, který se
vým člověkem. v menší nebo větší míře pustit každé může věnovat něčemu jinému, a stejně
odvětví, když chce obstát v konku- tak zákazníkovi, kterému ušetří třeba nut-
Někdy o ní ani nevíme renci. Kouzelné slovíčko dnešní doby nost postávat ve frontě, umí poskytovat
Možná už ji kolem sebe ani nevnímáme, je totiž PERSONALIZACE, a té lze stále stejně dobrý servis, na který se mů-
ale je tu s námi stále intenzivněji. Umělá dosáhnout pouze zapojením chytrých že zákazník spolehnout. Právě na kvalitě
inteligence za nás pracuje dnem i nocí, technologií. Narážíme na ni na každém servisu stojí a padá reputace hotelů a re-
zjednodušuje nám každodenní činnosti, kroku a náš obor není výjimkou. staurací. A v tomto ohledu nabízí umělá
22 www.gastroahotel.cz