Page 13 - AHR zpravodaj 05-2021
P. 13
AKCE
17 let za to dokonce dostává JAKUB KLIMCZAK, JAN HERGET,
zaplaceno. Z toho 10 let pra‑ regionální manažer ředitel agentury Czech Tourism
coval jako kreativní ředitel pro střední Evropu, STR Ředitel agentury CzechTou‑
jak českých, tak mezinárod‑ Jakub má na starosti rozvoj rism Ing. Jan Herget, Ph.D,
ních reklamních agentur. obchodních aktivit společ‑ vystudoval mezinárodní
Před 3 lety pak založil reklamní nosti STR na středoevrop‑ obchod na Fakultě mezinárod‑
agenturu B&T, která nyní působí v celém regio‑ ských trzích. Ze své kanceláře v Londýně se ních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze
nu. Letos k tomu přidal inovační lab. často vydává na návštěvy regionu, aby se zde a působil na různých postech v oblasti propa‑
TÉMA: Je na čase být skutečně kreativní setkával s provozovateli hotelů a informoval je gace turismu u nás i v zahraničí. Pro britskou
o benchmarkingovém programu společnosti agenturu VisitBritain pracoval jako ředitel
LUBOMÍR BÁRTA, STR. V minulosti pracoval v oblasti revenue pražské pobočky, byl tiskovým mluvčím agen‑
ředitel Four Seasons managementu v řadě hotelových společností tury CzechTrade, v CzechTourismu např. vy‑
Hotel Bangkok, Four Seasons v Londýně, včetně řetězců Intercontinental konával pozici ředitele odboru zahraničních
Private Residences Bangkok Hotels Group a Hilton. Vystudoval s vy‑ zastoupení a online a řídil Institut turismu.
Lubomír Bárta ml. přináší znamenáním obor obchodní administrativy Zároveň vyučuje na katedře cestovního ruchu
do své role bohaté zkušenosti, na City University of Seattle a absolvoval na VŠE. Přednášel také na univerzitách
které pramení z jeho celoživotního působení postgraduální studium managementu na v USA, Finsku a Rakousku.
v hotelovém odvětví, naposledy jako GM University of Westminster. Jakub se pravidel‑ TÉMA: Příjezdový a domácí cestovní
uvádějící v roce 2015 do provozu hotel Four ně účastní akcí klientů STR i odvětvových ruch – situace post -covid v marketingu
Seasons Hotel Seoul. Bangkok byl místem, konferencí, kde také přednáší. i managementuti
kde již v roce 2004 zahájil svoje působení TÉMA: Tržní výkony hotelů v roce 2021
u společnosti Four Seasons ve funkci F&B a jejich perspektivy dle STR
Director ještě předtím, nežli přešel na další
resorty společnosti v Thajsku, včetně Chiang ROMAN SLEZÁČEK, PANELISTÉ NA TÉMA:
Mai a Koh Samui. Senior Director of VÝZVY A BUDOUCNOST
Ať již působil kdekoli, není pochyb o tom, že Revenue Management HOTELNICTVÍ A GASTRONOMIE
si pan Bárta svoji kariéru užívá. Jako zástupce Four Seasons Hotel Prague
čtvrté generace hoteliérů se narodil a vyrůstal Působí na pozici Senior Di‑ JOSEF BÁRA,
v České republice, kde jeho rodina zanechala rector of Revenue Management generální ředitel EuroAgentur
v oboru dlouhou stopu. v mezinárodním hotelu Four Seasons v Praze,
TÉMA: Jak krize ovlivní hotelový průmysl kde dále zastává regionální funkci kouče pro VLADIMÍR BURIÁNEK,
celý region EMEA. Roman v této roli působí majitel penzionu Formanka,
JAN VLACHYNSKÝ, už šestým rokem, přičemž v roce 2017 zde restaurace Formanka
spolumajitel Super Panda získal ocenění Revenue Management Hotel a hotelu Veselý
Circus, Bar který neexistuje, of the Year. K jeho velkým přednostem
4 pokoje patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšo‑ EVA PAŠKOVÁ,
Honza Vlachynský je zakla‑ vání podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve generální ředitelka Orea,
datelem brněnské gastrono‑ Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři Spa Hotel Palace, Orea Spa
mické skupiny Lidi z Baru, která provozuje hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců Hotel Bohemia, Orea Hotel
dnes už legendární a za hranicemi Česka s řízením cenové strategie a s aplikací revenue Anglický Dvůr, Orea Spa Hotel
známé podniky jako Bar, který neexistuje, managementu na místním trhu. Roman sbíral Cristal, Orea Spa Hotel San Remo
Super Panda Circus, 4pokoje či zážitkový cenné zkušenosti také ve významných hotelích
hotel Anybody. Vystudovaný psycholog, řetězce Marriott v Praze a Mnichově. Dálkově RADEK PÁLKA,
člen Forbes 30 pod 30 a Český Goodwill vystudoval vysokou školu Newton College šéfkuchař hotelu Duo Praha
v kategorii inovací fandí prostředkům v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se zasazuje
vylepšujícím mentální výkon, projektové o rozvoj svého oboru, participuje zejména na MARCEL CHMÁTAL,
struktuře firmy, pohostinné gastronomii vzdělávacích aktivitách FSV UK. Business Development Director,
a dlouhým pobytům v přírodě. TÉMA: Cenové strategie v nestabilním O2 arena & O2 universum
TÉMA: Dvě tváře krize: dluhy vs. kreativita prostředí
11