Page 13 - AHR zpravodaj 05-2021
P. 13

AKCE




























       17 let za to dokonce dostává       JAKUB KLIMCZAK,                     JAN HERGET,
       zaplaceno. Z toho 10 let pra‑      regionální manažer                  ředitel agentury Czech Tourism
       coval jako kreativní ředitel       pro střední Evropu, STR             Ředitel agentury CzechTou‑
       jak českých, tak mezinárod‑        Jakub má na starosti rozvoj         rism Ing. Jan Herget, Ph.D,
       ních reklamních agentur.           obchodních aktivit společ‑          vystudoval mezinárodní
       Před 3 lety pak založil reklamní     nosti STR na středoevrop‑         obchod na Fakultě mezinárod‑
       agenturu B&T, která nyní působí v celém regio‑   ských trzích. Ze své kanceláře v Londýně se   ních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze
       nu. Letos k tomu přidal inovační lab.  často vydává na návštěvy regionu, aby se zde   a působil na různých postech v oblasti propa‑
       TÉMA: Je na čase být skutečně kreativní  setkával s provozovateli hotelů a informoval je   gace turismu u nás i v zahraničí. Pro britskou
                                          o benchmarkingovém programu společnosti   agenturu VisitBritain pracoval jako ředitel
       LUBOMÍR BÁRTA,                     STR. V minulosti pracoval v oblasti revenue   pražské pobočky, byl tiskovým mluvčím agen‑
       ředitel Four Seasons               managementu v řadě hotelových společností   tury CzechTrade, v CzechTourismu např. vy‑
       Hotel Bangkok, Four Seasons        v Londýně, včetně řetězců Intercontinental   konával pozici ředitele odboru zahraničních
       Private Residences Bangkok         Hotels Group a Hilton. Vystudoval s vy‑  zastoupení a online a řídil Institut turismu.
       Lubomír Bárta ml. přináší          znamenáním obor obchodní administrativy   Zároveň vyučuje na katedře cestovního ruchu
       do své role bohaté zkušenosti,     na City University of Seattle a absolvoval   na VŠE. Přednášel také na univerzitách
       které pramení z jeho celoživotního působení   postgraduální studium managementu na   v USA, Finsku a Rakousku.
       v hotelovém odvětví, naposledy jako GM   University of Westminster. Jakub se pravidel‑  TÉMA: Příjezdový a domácí cestovní
       uvádějící v roce 2015 do provozu hotel Four   ně účastní akcí klientů STR i odvětvových   ruch – situace post -covid v marketingu
       Seasons Hotel Seoul. Bangkok byl místem,   konferencí, kde také přednáší.  i managementuti
       kde již v roce 2004 zahájil svoje působení   TÉMA: Tržní výkony hotelů v roce 2021
       u společnosti Four Seasons ve funkci F&B   a jejich perspektivy dle STR
       Director ještě předtím, nežli přešel na další
       resorty společnosti v Thajsku, včetně Chiang   ROMAN SLEZÁČEK,         PANELISTÉ NA TÉMA:
       Mai a Koh Samui.                   Senior Director of                  VÝZVY A BUDOUCNOST
       Ať již působil kdekoli, není pochyb o tom, že   Revenue Management     HOTELNICTVÍ A GASTRONOMIE
       si pan Bárta svoji kariéru užívá. Jako zástupce   Four Seasons Hotel Prague
       čtvrté generace hoteliérů se narodil a vyrůstal   Působí na pozici Senior Di‑  JOSEF BÁRA,
       v České republice, kde jeho rodina zanechala   rector of Revenue Management   generální ředitel EuroAgentur
       v oboru dlouhou stopu.             v mezinárodním hotelu Four Seasons v Praze,
       TÉMA: Jak krize ovlivní hotelový průmysl  kde dále zastává regionální funkci kouče pro   VLADIMÍR BURIÁNEK,
                                          celý region EMEA. Roman v této roli působí   majitel penzionu Formanka,
       JAN VLACHYNSKÝ,                    už šestým rokem, přičemž v roce 2017 zde   restaurace Formanka
       spolumajitel Super Panda           získal ocenění Revenue Management Hotel    a hotelu Veselý
       Circus, Bar který neexistuje,      of the Year. K jeho velkým přednostem
       4 pokoje                           patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšo‑  EVA PAŠKOVÁ,
       Honza Vlachynský je zakla‑         vání podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve   generální ředitelka Orea,
       datelem brněnské gastrono‑         Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři   Spa Hotel Palace, Orea Spa
       mické skupiny Lidi z Baru, která provozuje   hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců   Hotel Bohemia, Orea Hotel
       dnes už legendární a za hranicemi Česka   s řízením cenové strategie a s aplikací revenue   Anglický Dvůr, Orea Spa Hotel
       známé podniky jako Bar, který neexistuje,   managementu na místním trhu. Roman sbíral   Cristal, Orea Spa Hotel San Remo
       Super Panda Circus, 4pokoje či zážitkový   cenné zkušenosti také ve významných hotelích
       hotel Anybody. Vystudovaný psycholog,   řetězce Marriott v Praze a Mnichově. Dálkově   RADEK PÁLKA,
       člen Forbes 30 pod 30 a Český Goodwill   vystudoval vysokou školu Newton College   šéfkuchař hotelu Duo Praha
       v kategorii inovací fandí prostředkům   v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se zasazuje
       vylepšujícím mentální výkon, projektové   o rozvoj svého oboru, participuje zejména na   MARCEL CHMÁTAL,
       struktuře firmy, pohostinné gastronomii   vzdělávacích aktivitách FSV UK.  Business Development Director,
       a dlouhým pobytům v přírodě.       TÉMA: Cenové strategie v nestabilním   O2 arena & O2 universum
       TÉMA: Dvě tváře krize: dluhy vs. kreativita  prostředí
                                                                                                               11
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18