Page 8 - AHRzpravodaj_ahr0520
P. 8
AKTUÁLNĚ
PROJEKT V PRAZE
JAKO DOMA –
AKTUALIZACE
Na začátku července magistrát odstartoval
kampaň V Praze jako doma. Tato kampaň
byla původně cílena jen na české turisty,
kteří by Prahu mohli navštívit hlavně během
letních prázdnin.
Později byla rozšířena i na turisty z okolních zemí. Program fungu-
je na systému voucherů s body, které hotely vydávají ubytovaným
hostům – ti je pak mohou využít jako volnou vstupenku do sedmde-
sátidvou vybraných atraktivit. Podle informací Prague City Tourism
(PCT) se v srpnu do projektu zapojilo cekem 394 ubytovacích
zařízení. Bylo vydáno 60 748 bodů, což odpovídá 30 374 nocím.
Mezi tři nejvíce navštěvované atraktivity podle počtu využitých
voucherů opět patří ZOO Praha (20 645 vstupů), Pražský hrad –
okruh B (20 441 vstupů) a Petřínská rozhledna (11 503 vstupů).
Projekt je přijímán turisty v drtivé většině velmi pozitivně, nej-
častěji přijíždějí čtyřčlenné rodiny s dětmi. Turisté mohou využít
jako podporu kampaňový web, a to v českém, anglickém a němec- TEXT: ANDREA ŠKODNÁ / FOTO: ARCHIV
kém jazyce. V srpnu tento web nejčastěji využívali turisté přes
aplikaci v mobilu, a to hlavně z Prahy a Brna. Ze sousedních zemí
to byli turisté hlavně ze Slovenska, Německa a Polska. Projekt
v Praze jako doma mohou turisté využít až do 30. září 2020, kdy je
plánován oficiální konec kampaně.
FOR GASTRO & HOTEL NASTARTUJE OBOR
POHOSTINSTVÍ
Desátý veletrh hotelového a restauračního zařízení, potravinářství a gastronomie FOR GASTRO & HOTEL
se koná od 1. do 3. října 2020 na výstavišti PVA EXPO PRAHA.
Letošní ročník je klíčovou příležitostí pro tu- výstaviště. Kontrolovat se bude také dodržo- gramem. Návštěvníci se mohou těšit třeba
zemské podnikatele a firmy, kterým umožní vání povinnosti pohybovat se v prostorách se na přednášku Ivy Bastlové s názvem Hotely:
setkání s odborníky, obchodními partnery i ve- zakrytými dýchacími cestami. DESIGN × NE-DESIGN × REDESIGN,
řejností. Kromě novinek a technologií z oboru Aby měli profesionálové zajištěn prostor pro přednášky Marketingové kanály pro hotely,
je připraven i atraktivní doprovodný program. svá jednání, první dva dny akce budou přístup- Profesionální úklid hotelů či představení IT
Letňanský areál zajistí bezpečí a komfort ná- né především B2B klientele po předchozí regi- systémů a nových technologií pro toto odvět-
vštěvníků i vystavovatelů. straci. Prostory výstaviště PVA EXPO PRAHA ví. Na přednášky se mohou zájemci registrovat
Z důvodu určeného maximálního počtu budou patřit společnostem a produktům z ga- na www.for-gastro.cz/program.
osob v jednotlivých sektorech v jeden okamžik stronomie a také zde bude připravena GASTRO V PVA EXPO PRAHA se 1. října opět usku-
jsou v prostorách instalovány technologie ma- TOUR – programová zóna uvádějící novinky teční největší odborné setkání KONGRES FOR TEXT: MILENA FERNANDEZ / FOTO: ARCHIV
pující aktuální množství lidí. Změní se i roz- a trendy oboru i špičkové šéfkuchaře a jejich GASTRO & HOTEL, kde budou pro profe-
ložení expozic uvnitř hal, kdy budou rozšířeny práci. Představí se také firmy z hotelnictví, sionály z oboru přednášet uznávaní odborníci.
uličky v průchozích koridorech. Součástí nové- prezentovat se budou i designéři navrhující Hlavním tématem kongresu bude aktuální
ho vybavení areálu jsou i stojany s dezinfekcí vybavení interiérů a k vidění bude i ukázková „Nová éra pohostinství: Jak oživit svůj pod-
rukou a budou častěji dezinfikovány i prostory hotelová recepce, lobby bar a pódium s pro- nik?“. Více na www.for-gastro.cz.
6