Page 12 - cely_gh0322
P. 12

turistika















































                                                            Mice
                                                      Meeting Industry
                                                    Kongresový průmysl






                  Setkání                   Incentiva            Kongresy/Konference          Veletrhy/Výstavy





                                                                                 Fenomén pandemie
                                                                                 Živé MICE akce se během pandemie
              Produkty kongresového průmyslu                                     covidu přesunuly do virtuální reality. Au-
                                                                                 diovizuální společnosti během několika
                 Kongres (setkání odborníků ze stejného nebo příbuzného          týdnů nabídly vlastní virtuální studia
              oboru, několikadenní akce se účastní stovky až tisíc osob,         a vybavily potřebnou technikou i další
              jednání probíhají paralelně v sekcích)                             společnosti, včetně hotelů, které nabí-
                 Konference (časově kratší, menší akce, které obvykle řeší       zely a poskytovaly kongresové služby.
              konkrétní téma)                                                    Na podzim roku 2020 vznikla myšlenka
                                                                                 propojit vybrané kongresové destinace
                 Seminář (setkání nebo série setkání zaměřené na seznámení       v rámci jedné aliance, s cílem usnadnit
              s aktuálními problémy a úkoly)                                     klientům plánování jejich hybridního
                 Výstavy a veletrhy, komerční prezentace a pracovní setkání      eventu. Pod jménem Hybrid City Alliance
              – workshopy (produkty a formy výměny informací                     oficiálně oznámila svůj vznik ještě téhož
              i vzájemných obchodních vztahů)                                    roku v online vysílaném přímém přenosu
                 Incentivní turistika (bývá součástí motivace a ocenění          16. prosince. Zakládajícími členy byly The
              zaměstnanců, obchodních partnerů a klientů)                        Hague Convention Bureau spolu s kanad-
                                                                                 skou organizací Ottawa Tourism, které
                                                                                 k založení přizvaly také Prahu, zastupo-



       10 www.gastroahotel.cz
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17