Page 14 - GH 04/2021
P. 14

lázně





           Luděk Louda,
           ředitel Spa

           Hotelu
           ULRIKA
           v Karlových

           Varech



                 oslední, téměř půlroční uzavření
                 lázní, bylo velmi nepříjemné. Ně-
          Pkteří zaměstnanci změnili obor
           a rovněž tato situace byla příčinou nepro-
           dloužení několika smluv, což jsme běžně
           dělali. Nicméně kmenový stav týmu zů-
           stal, tudíž jsme byli připraveni kdykoliv
           obnovit provoz všech středisek.
             Náš hotel prošel rozsáhlou rekonstruk-
           cí v letech 2017–2018, v plném provozu
           byl potom pouze jeden celý rok. V době,
           kdy jsme očekávali postupný návrat vlože-
           ných investic, přišel vládou nařízený nou-
           zový stav. Zde chci poděkovat všem hos-
           tům, kteří u nás měli rezervace, za respek-
           tování nařízení vlády. Žádostem o posunutí
           termínu pobytu či vrácení peněz, jsme ve
           všech případech vyšli vstříc.
             Státní dotace nám pomohly, mít nebo
           nemít tyto peníze by byl určitě rozdíl. Nic-   let mít nebudeme, soustředili jsme se na   lat si vnitřní audit“. To znamená zmapovat,
           méně bez vlastního kreditování nákladů   tuzemský trh. Změnila se cenová politika,   co se stalo, v jaké jsem nyní situaci a dát
           bychom celé období neufinancovali. Na-   obsah wellness a léčebných balíčků, sys-   šanci tomu, co nového přichází. To, co by-
           stavení byla také dost omezující a nespra-   tém provozu, rozbor nákladů. Náš web,    lo, skončilo a nevrátí se.
           vedlivá, spousta firem na ně nedosáhla,   Facebook a Instagram se staly denním tis-   Jako ředitel formuluji na každý rok svůj
           a to vedlo k jejich existenčním problémům.   kem. Ti, co mají zájem o náš hotel i Karlo-   cíl. Na tento rok jsem definoval cíl tak-
           Kvůli složité administrativě a nedostateč-  vy Vary, nás sledují velmi detailně. Můžu   to: Upevnit spojení mezi hotelem a jeho
           né technické podpoře některé podniky ani   říct, že česká klientela je z našeho přístu-  zaměstnanci. Ideálem je „multiheaded
           o dotace nežádaly.                 pu i produktu nadšená.             employee“ neboli zaměstnanec, který se
             Během nuceného uzavření hotelu jsme   Za svou dlouholetou praxi v zahraničí   přizpůsobí aktuální situaci a dělá v rámci
           se věnovali kosmetickým úpravám po re-   jsem pochopil, že je nutné se neustále učit   svého střediska to, co je právě potřeba.
           konstrukci a také dalšímu vylepšení nabí-   novému a být připraven i na situace, které   Velmi důležité je, že úspěch hotelu sám
           zených produktů. Protože svou klientelu,   by nikdo nečekal. Člověk se musí okamži-   o sobě nestačí, svůj posun vpřed musí
           významnou pro Karlovy Vary, určitě několik   tě vzchopit a jednat. Já tomu říkám „udě-  chtít každý zaměstnanec.



























       12 www.gastroahotel.cz
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19