Page 11 - AHR Zpravodaj 04/22
P. 11
AKCE
PŘEDNÁŠEJÍCÍ JAKUB MAŠČUCH, Energetické systémy budov ČVUT
Ing. Jakub Maščuch, Ph.D. vystudoval Strojní fakultu ČVUT, obor energetika. Celý svůj profesní život působí
v energetickém poradenství pro větší podniky, teplárny, výrobní závody apod. Zároveň se věnuje vývoji technologií
na výrobu elektřiny a tepla využívající biomasu.
TÉMA: MOŽNOSTI ZÁSOBENÍ ENERGIEMI V NEJISTÉ DOBĚT
V současné situaci mnoho firem i jednotlivců hledá řešení, jak zajistit dodávku energií a zároveň udržet jejich cenu v přijatelné
výši. Přednáška Vám poskytne komplexní pohled na standardní i mediálně oblíbené způsoby dodávky tepla a elektřiny.
PETR MÁRA, Technology Evangelist
Petr Mára je Technology Evangelist – přibližuje lidem a firmám aktuální technologie a trendy. Baví ho objevovat a zkoušet vše nové –
chytrými telefony počínaje a virtuální realitou, elektromobily a Bitcoinem konče. Zároveň je certifikovaný trenér společnosti Apple a vystupuje
nejenom v ČR, ale i v Evropě a Asii.
TÉMA: TECHNOLOGICKÁ PŘÍLEŽITOST V BEZKONTAKTNÍ BUDOUCNOSTI
Jaké technologie zažívají největší boom právě teď a budou pravděpodobně ovlivňovat naše životy (a podnikání)? Jak je využít ve službách? Jak se
připravit na budoucnost?
ADRIAN CUMMINS
Adrian je výkonným ředitelem Asociace irských restaurací a členem Excom HOTREC. Vždy sehrával aktivní
úlohu na poli irského i mezinárodního cestovního ruchu. Je manažerem s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti řízení,
finančního plánování, prodeje a marketingu, jakož i přípravy a řízení strategických plánů.
TÉMA: DIGITALIZACE V POHOSTINSTVÍ
Poslední dva roky způsobily, že digitalizace vtrhla do gastronomie a stala se nedílnou součástí služeb restaurací. Od komunikace
se zákazníky v online prostředí, po zavádění chytrých technologií v provozu až po nové inovativní vymoženosti pro zákazníky.
Co se můžeme z těchto změn naučit? Jak dál se bude měnit současná gastronomie?
JAROMÍR PAŽOUT, Market manager Bookassist Czech Republic & Slovakia
Jaromír patří mezi přední experty zaměřující se na optimalizaci online hotelové strategie a distribuce. Jako Market Manager Bookassist je
zodpovědný za Sales & PR & Marketing pro Českou republiku a Slovensko.
TÉMA: TRENDY A VÝZVY, KTERÝM ČELÍ CESTOVNÍ RUCH V ROCE 2022+
Nyní je čas restartovat online strategie a získat zpět kontrolu nad distribucí. Hotely nikdy nedostanou lepší šanci než v době, kdy právě procházíme
resetem odvětví. Co udělat pro maximální využití potenciálu přímého prodeje?
JAN JELÍNEK, Founder & Creative director B&T Agency
Jan vymýšlí blbosti. Posledních 17 let za to dokonce dostává zaplaceno. Z toho 10 let pracoval jako kreativní
ředitel jak českých, tak mezinárodních reklamních agentur.
TÉMA: RADIKÁLNÍ KREATIVITA PRO BUDOUCNOST CESTOVÁNÍ
Radikální doba si žádá radikální nápady. Pandemie, energetická krize, válka, inflace. To vše radikálně mění cestovní ruch
rychlostí, která nemá obdoby. V této době je klíčové znát svého budoucího zákazníka, protože ten minulý již neexistuje.
ROMAN SLEZÁČEK, Senior Director of Revenue Management Four Seasons Hotel Prague
Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu Four Seasons v Praze, kde dále zastává regionální
funkci kouče pro celý region EMEA. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšování podílu na trhu.
TÉMA: CENOVÉ STRATEGIE V NESTABILNÍM PROSTŘEDÍ
Jak reagovat na dynamiku trhu s měnící se poptávkou a přistupovat k cenové strategii v nestabilním prostředí? Nové trendy zaznamenané během
pandemie napříč kategoriemi hotelů.
JAROSLAVA REZLEROVÁ, Generální ředitelka ManpowerGroup ČR
Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower ČR. V roce 2012 se stala generální ředitelkou Manpower-
GroupČeská republika se zodpovědností za Manpower, Experis a Talent Solutions. Jaroslava je od roku 2010
prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb – APPS, sdružující největší personální a pracovní agentury.
TÉMA: ROSTOUCÍ NEDOSTATEK ZAMĚSTNANCŮ A JAK HO ŘEŠIT
V digitální době se mění technologie, způsob práce a vytvářejí se nové pracovní pozice vyžadující nové dovednosti. Na mnoha
trzích je téměř plná zaměstnanost. Firmy se potýkají s největším nedostatkem pracovní síly v historii. Jaké strategie firmy
využívají, aby obsadily volná pracovní místa?
PANELISTÉ NA TÉMA: Výzvy a budoucnost hotelnictví a gastronomie TEXT: VERONIKA STRÁNSKÁ / FOTO: ARCHIV
Marek Chmátal, Josef Bára, Ivo Lachman, Radek Pálka,
Business Development Generální ředitel Generální ředitel Konzultant
Director, O2 arena EuroAgentur Wellness hotelu v oblasti Gastro
& O2 universum Panorama Blansko poradenství
9