Page 3 - AHRzpravodaj_ahr0420
P. 3

EDITORIAL


                                                    VÁŽENÉ KOLEGYNĚ,

                                                    VÁŽENÍ KOLEGOVÉ,


                                                    „Po bitvě je každý generál,“ znáte to? Takový
                                                    „generál“ většinou vypráví ve společnosti nebo
                                                    píše na sociální sítě a do médií, jak by bylo bývalo
                                                    se to mělo udělat, aby to nedopadlo tak strašně
                                                    jak to právě teď dopadlo... a podobně. Nebojte
                                                    se, nechci filozofovat, ale poslední dobou se
                                                    tyto debaty vedou ve vztahu k současné situaci
                                                    v cestovním ruchu a politici i další činitelé se mnohdy předhánějí v negativní
                                                    kritice toho, co již bylo učiněno, než aby se zabývali tím, co bude následovat.
                                                    Pokud bychom se chtěli chlácholit myšlenkou, že v souvislosti s pandemií
                                                    máme vše za sebou, pak si budeme zbytečně lhát. Bitva zdaleka neskončila.
                                                    Pomineme-li vrtkavou epidemiologickou situaci, i tak musíme přijmout fakt,
      OBSAH                                         že ekonomické dopady budeme nejvíce pociťovat na podzim tohoto roku
                                                    a možná i v tom následujícím. Hodnotíme-li samotná opatření vlády, pak je fér
                                                    konstatovat, že samozřejmě ledacos mohlo být učiněno jinak, někdy i rychleji,
       04/2020                                      ale v závěru je faktem, že pomoc vlády, které jsme společně pro náš obor
                                                    dosáhli dává smysl a je poměrně významná. Jak významná je konkrétně pro
                                                    vás a vaše podnikání, ponecháváme na zhodnocení každého jednotlivce, ale
                                                    stručný přehled významu jednotlivých opatření pro obor jako celek, naleznete
                                                    na dalších stránkách. Vychází z našeho posledního průzkumu.
                                                    Nyní je důležité se zabývat tím, jak co nejefektivněji přivést opět turisty do
                                                    ulic našich měst a do jednotlivých turistických destinací. Jak udržet loajalitu
                                                    zákazníků a co jim za jejich věrnost umíme nabídnout. Je klíčové neustále
         1  Editorial                               přesvědčovat veřejnost, že naše provozy jsou bezpečné, stejně jako že je
                                                    bezpečnou i naše země a dále posílit marketingové aktivity vlastní, regionální
         2  Ze sekretariátu                         i národní tak, aby se o tom všichni dozvěděli a dostali chuť se o tom také
         4  Aktuálně                                osobně přesvědčit. A to jak doma, tak v zahraničí. Nesnadný úkol, navíc
                                                    v nevypočitatelné době.
         8  Rozhovor                                Závěrem bychom chtěli poděkovat vám všem, kdo nás podporujete,

         9  Hotel/Penzion                           a děkujeme rovněž za velmi milé zprávy, které od vás dostáváme,
                                                    i konstruktivní připomínky, které nám pomáhají. Věříme, že význam spolku
        12  Rozhovor                                jako je ten náš se právě v těchto měsících upevňuje a mnozí provozovatelé,
                                                    kteří byli dosud rozpačití k jakémukoliv členství v organizacích a ke společným
        13  Ze světa                                postupům, mění svůj názor. Názor začali postupně měnit i politici a cestovní

        14  Legislativa                             ruch získal jejich pozornost a rezonuje na veřejnosti více než kdykoliv předtím.
                                                    Přejeme vám co nejrychlejší oživení vašeho podnikání a hlavně zdraví!
        15  Marketing/Management                    Krásný zbytek léta

        16  Gastronomie

        17  Akce
        18  Vzdělávání

        19  Z regionů
         20 Odpovědné podnikání




       Partneři AHR ČR
               Generální partner AHR                   Exkluzivní partner                    AHR je členem









                                                                                                                 1
   1   2   3   4   5   6   7   8