Page 6 - cely_gh0521
P. 6
kdo je kdo
Teresa Mattos Jakub Loos
Generální ředitelka hotelu NH Collection Prague Carlo Převzal vedení marketin-
IV, zkušená hotelová profesionálka s více než dvace- gového oddělení v rámci
tiletými zkušenostmi v oboru. Má praktické znalosti česko -slovenské pobočky
v oblasti hotelového podnikání, pracovala na různých společnosti The Coca -Cola
pozicích od manažera recepce přes ředitele provozu Company. Od 1. 7. 2021
až po finální povýšení na pozici hotelové ředitelky. Do působí na pozici Marketing
týmu NH Collection Prague Carlo IV se připojila jako Lead. Ve společnosti není
hotelová ředitelka v roce 2020, kde dříve řídila hotel pro žádným nováčkem. Kariéru
značku The Dedica Anthology. Stojí také za náročným v této firmě zahájil v roce
rebrandingem hotelu. Je uznávanou a známou hote- 2007, kdy nastoupil na pozici
lovou profesionálkou na místní scéně, stojí za otevřením hotelu Rocco Forte v Praze, Graphics Coordinator pro
pracovala v hotelu Boscolo Prague, později Carlo IV, The Dedica Anthology. Teresa je česko -slovenskou pobočku.
známá pro své vysoké profesionální standardy, vynikající manažerské a komunikační Následně se přesunul do pol-
schopnosti. Je motivací pro svůj tým a vždy jde příkladem. Má také úžasné výsledky ské pobočky, kde působil jako
ve zlepšování finančních výsledků, spokojenosti hostů a hodnocení sociálních médií. Approval Manager pro UEFA
EURO 2012 v The Coca -Cola
Company Poland & Ukra-
ine. Poté povýšil na pozici
Events & Sampling Manager
Štefan Behún pro český, slovenský a pobalt-
Tak jako hodně malých kluků touží stát se popelá- ský trh. Od roku 2013 působil
řem, on od útlého mládí toužil stát se kuchařem. jako Brand Manager pro
Odmala se motal mamince v kuchyni, v šesti letech jí česko -slovenskou pobočku
sám připravil jídlo. Jeho sen stát se kuchařem začal a dostal se až k zodpoved-
mít reálný rozměr nástupem na SOU hotelových nosti za klíčové produkty
služeb v Humenném. Po vyučení se vydal posbírat The Coca -Cola Company.
praxi a zkušenosti na Šumavu. Nejprve začínal v Srní, Stihl vystudovat obor Global
v hotelech Šumava a Srní, pod vedením zkušených Marketing a z pražské LIGS
kuchařů, kteří mu byli průvodci i v dalším zaměstná- University si odnesl titul, MBA.
ní. Společně s nimi po třech letech nastoupil na Zámek Hrádek, kde nejprve pů- V roce 2016 se Jakub rozhodl
sobil jako kuchař a pak jako vedoucí kuchař. Jeho dalším působištěm byl hotel vyzkoušet svět start -upů jako
Kašperk v Kašperských Horách. Všechny jeho dosavadní práce pojilo zaměření Managing Partner v Clamair
na českou kuchyni, která mu přirostla k srdci a společně se slovenskou kuchyní v Praze. Už napřesrok se však
se stala nejoblíbenější. Nejraději připravuje jídla z čerstvých regionálních surovin, vrátil do světa nápojů jako
čerstvost a kvalita jsou pro něj na prvním místě. Momentálně všechno, co ho Brand Manager Becherovky,
v kuchyni naplňuje a baví, našel v Hotelu Avalanche na Špičáku. klíčové značky společnosti
Jan Becher Pernod Ricard.
Pracoval na omlazení brand
image tradiční české značky
a kompletně zrekonstruoval
Martina Lovětínská muzeum Becherovky v Kar-
Původně zahájila svoji kariéru ve společnosti Coca -Cola jako lových Varech. Po těchto
analytička pro klíčové zákazníky v české pobočce v Kyjích. zkušenostech jej s otevře-
Během následujících let prošla ve firmě řadou rolí v komerč- nou náručí opět přivítala
ních týmech. V roce 2013 přijala nabídku z Coca -Cola HBC The Coca -Cola Company,
Itálie, kde dva roky působila jako marketingová ředitelka. aby mu do rukou svěřila
Poté se v rámci skupiny přesunula do Irska, kde na pozici svůj marketingový tým.
marketingové ředitelky čtyři roky podporovala inovace na
poli produktů. Následoval rok v roli obchodní ředitelky, kde
řídila růst výnosů a hodnot pro firemní zákazníky a v roce
2019 také nasazení podnikového systému SAP4Hana. Mar-
ketingovou ředitelkou Coca -Cola HBC Česko a Slovensko je od května 2021. Svůj odchod
do zahraničí před osmi lety Martina označuje za mimořádnou příležitost, která ji motivovala TEXT: STÁŇA KREJČOVÁ / FOTO: ARCHIV
k vystoupení z komfortní zóny. Jazykovou bariéru italštiny prolomila v Itálii velmi rychle, na
kariérní cestě se jí osvědčila otevřenost novým kulturám, zvědavost i ochota se učit nový
podnikatelský kontext a navazovat vztahy s novými týmy a kolegy. Nabyté zkušenosti a zna-
losti nyní příchází uplatnit zpět do Česka, kde svoji profesní dráhu v roce 1995 zahájila.
4 www.gastroahotel.cz