Page 6 - cely_gh0521
P. 6

kdo je kdo






                                     Teresa Mattos                                      Jakub Loos
                                     Generální ředitelka hotelu NH Collection Prague Carlo   Převzal vedení marketin-
                                     IV, zkušená hotelová profesionálka s více než dvace-  gového oddělení v rámci
                                     tiletými zkušenostmi v oboru. Má praktické znalosti   česko -slovenské pobočky
                                     v oblasti hotelového podnikání, pracovala na různých   společnosti The Coca -Cola
                                     pozicích od manažera recepce přes ředitele provozu   Company. Od 1. 7. 2021
                                     až po finální povýšení na pozici hotelové ředitelky. Do   působí na pozici Marketing
                                     týmu NH Collection Prague Carlo IV se připojila jako   Lead. Ve společnosti není
                                     hotelová ředitelka v roce 2020, kde dříve řídila hotel pro   žádným nováčkem. Kariéru
                                     značku The Dedica Anthology. Stojí také za náročným   v této firmě zahájil v roce
                                     rebrandingem hotelu. Je uznávanou a známou hote-   2007, kdy nastoupil na pozici
             lovou profesionálkou na místní scéně, stojí za otevřením hotelu Rocco Forte v Praze,   Graphics Coordinator pro
             pracovala v hotelu Boscolo Prague, později Carlo IV, The Dedica Anthology. Teresa je   česko -slovenskou pobočku.
             známá pro své vysoké profesionální standardy, vynikající manažerské a komunikační   Následně se přesunul do pol-
             schopnosti. Je motivací pro svůj tým a vždy jde příkladem. Má také úžasné výsledky   ské pobočky, kde působil jako
             ve zlepšování finančních výsledků, spokojenosti hostů a hodnocení sociálních médií.  Approval Manager pro UEFA
                                                                                        EURO 2012 v The Coca -Cola
                                                                                        Company Poland & Ukra-
                                                                                        ine. Poté povýšil na pozici
                                                                                        Events & Sampling Manager
             Štefan Behún                                                               pro český, slovenský a pobalt-
             Tak jako hodně malých kluků touží stát se popelá-                          ský trh. Od roku 2013 působil
             řem, on od útlého mládí toužil stát se kuchařem.                           jako Brand Manager pro
             Odmala se motal mamince v kuchyni, v šesti letech jí                       česko -slovenskou pobočku
             sám připravil jídlo. Jeho sen stát se kuchařem začal                       a dostal se až k zodpoved-
             mít reálný rozměr nástupem na SOU hotelových                               nosti za klíčové produkty
             služeb v Humenném. Po vyučení se vydal posbírat                            The Coca -Cola Company.
             praxi a zkušenosti na Šumavu. Nejprve začínal v Srní,                      Stihl vystudovat obor Global
             v hotelech Šumava a Srní, pod vedením zkušených                            Marketing a z pražské LIGS
             kuchařů, kteří mu byli průvodci i v dalším zaměstná-                       University si odnesl titul, MBA.
             ní. Společně s nimi po třech letech nastoupil na Zámek Hrádek, kde nejprve pů-  V roce 2016 se Jakub rozhodl
             sobil jako kuchař a pak jako vedoucí kuchař. Jeho dalším působištěm byl hotel   vyzkoušet svět start -upů jako
             Kašperk v Kašperských Horách. Všechny jeho dosavadní práce pojilo zaměření   Managing Partner v Clamair
             na českou kuchyni, která mu přirostla k srdci a společně se slovenskou kuchyní   v Praze. Už napřesrok se však
             se stala nejoblíbenější. Nejraději připravuje jídla z čerstvých regionálních surovin,   vrátil do světa nápojů jako
             čerstvost a kvalita jsou pro něj na prvním místě. Momentálně všechno, co ho   Brand Manager Becherovky,
             v kuchyni naplňuje a baví, našel v Hotelu Avalanche na Špičáku.            klíčové značky společnosti
                                                                                        Jan Becher Pernod Ricard.
                                                                                        Pracoval na omlazení brand
                                                                                        image tradiční české značky
                                                                                        a kompletně zrekonstruoval
                                   Martina Lovětínská                                   muzeum Becherovky v Kar-
                                   Původně zahájila svoji kariéru ve společnosti Coca -Cola jako   lových Varech. Po těchto
                                   analytička pro klíčové zákazníky v české pobočce v Kyjích.   zkušenostech jej s otevře-
                                   Během následujících let prošla ve firmě řadou rolí v komerč-  nou náručí opět přivítala
                                   ních týmech. V roce 2013 přijala nabídku z Coca -Cola HBC   The Coca -Cola Company,
                                   Itálie, kde dva roky působila jako marketingová ředitelka.   aby mu do rukou svěřila
                                   Poté se v rámci skupiny přesunula do Irska, kde na pozici   svůj marketingový tým.
                                   marketingové ředitelky čtyři roky podporovala inovace na
                                   poli produktů. Následoval rok v roli obchodní ředitelky, kde
                                   řídila růst výnosů a hodnot pro firemní zákazníky a v roce
                                   2019 také nasazení podnikového systému SAP4Hana. Mar-
           ketingovou ředitelkou Coca -Cola HBC Česko a Slovensko je od května 2021. Svůj odchod
           do zahraničí před osmi lety Martina označuje za mimořádnou příležitost, která ji motivovala             TEXT: STÁŇA KREJČOVÁ / FOTO: ARCHIV
           k vystoupení z komfortní zóny. Jazykovou bariéru italštiny prolomila v Itálii velmi rychle, na
           kariérní cestě se jí osvědčila otevřenost novým kulturám, zvědavost i ochota se učit nový
           podnikatelský kontext a navazovat vztahy s novými týmy a kolegy. Nabyté zkušenosti a zna-
           losti nyní příchází uplatnit zpět do Česka, kde svoji profesní dráhu v roce 1995 zahájila.





       4 www.gastroahotel.cz
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11